واکس پرداختکاری چیست؟ برخی تصور می‌کنند که تنها ابزار پرداخت کاری به‌ر احتی می‌توانند باعث افزایش درخشندگی سطوح مختلف و صاف کردن آن‌ها شوند.. لازم است بدانید که در صنایع پرداخت کاری از محصولات متعددی استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به واکس پرداختکاری اشاره کرد. امروز صنعت پرداختکاری جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف دارد.

چراکه باعث شده سطوح همانند سطوح آلومینیومی، استیل،، برنج، نقره و چوب کاملاً صاف و صیقلی شده و از نظر ظاهری در سطح بالایی به بازار ارائه شوند. استفاده از این محصولات صنعتی درواقع برای از بین بردن نقص‌ها و افزایش درخشش قطعات مختلف استفاده می‌شوند. واکس پولیش در رنگ‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شوند و افراد می‌توانند از آن برای قطعات تولیدی خود استفاده کنند.

 

 

در حال حاضر این محصول را با نام‌های واکس استیل، واکس پولیش و یا صابون پرداختکاری … می‌شناسند.در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص این محصول اطلاعات کامل و جامع را به شما عزیزان ارائه دهیم. همه ما زمانی‌که به یک  قطعه نگاه می‌کنیم اهمیت متوجه خواهیم شد که با استفاده از ابزارهای مختلفی ناهمواری‌های روی آن ازبین‌رفته و درخشان شده‌ است. واکس مخصوص پرداخت کاری یکی از محصولاتی است که نقش مهمی را برای پولیش کردن سطوح مختلف ایفا می‌کند. این محصول در مدل‌های گوناگونی که از نظر سطح کیفی با یکدیگر تفاوت دارند، تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب از شرکت شیمی براق با ما همراه باشید تا شما را با این محصول  بیشتر آشنا کنیم.

کاربرد واکس پرداختکاری شیمی براق

واکس پرداختکاریکه اکثراً آن را با نام واکس پولیش نیز می‌شناسند، در حال حاضر در صنعت‌های گوناگونی کاربردی می‌باشد. درحقیقت می‌توان گفت که استفاده از این محصول در مواقعی که حساسیت و ظرافت کار فاکتور مهمی به حساب می‌آید، منحصر بوده و می‌تواند عملکرد مفیدی داشته باشد. از جمله کاربردهای اصلی واکس پولیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای پرداخت کاری لوستر
  • قابلمه
  • سایش سطوح مسی
  • ساخت دستگیره
  • ساخت پایه کابینت
  • پرداختکاری سرویس آشپزخانه
  • ساییدن سطوح استیلف برنجی و مسی
  • ساخت آینه شمعدان

استفاده از واکس‌ پرداخت کاری چه مزایایی دارد؟

به ‌طورکلی استفاده از واکس پرداختکاریمی‌تواند برای صنایع مختلف مزایای زیادی را به‌همراه داشته باشد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد بسیار عالی
  • صاف کردن سطوح مختلف
  • افزایش درخشش سطوح
  • سازگاری با همه فلزات
  • عرضه در تنوع بسیار بالا
  • رفع کننده نقص‌هایی که در زمان پرداخت کاری ممکن است روی قطعات ایجاد شود.

 

 

 معرفی انواع واکس پولیش شیمی براق

واکس پولیش نیز همانند دیگر ابزار پرداخت کاری در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که هر یک  کاربرد منحصر به ‌فرد خود را دارند. انواع واکس پولیش عبارت‌اند از:

 واکس آبی

این محصول جزو پرفروش‌ترین واکس های  گیلانس بوده که برای پرداخت کاری  قطعاتی نظیر استیل، آلومینیوم، شیشه، برنز، و همچنین برای جلا دادن استیل های باارزش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 واکس پولیش سبز

واکس پرداختکاری سبز یکی دیگر از انواع این محص.ل می‌باشد که در صنایع گیلانس نخی، لی، پشمی و کتان به ‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کاربردهای این محصول می‌توان به افزایش درخشش و همچنین رفع خط و خش روی محصولات مختلفی همانند برنج اشاره کرد.

 واکس سفید

عمده استفاده از این محصول برای صنایع سنگ‌کاری می‌باشد. درواقع از این واکس پرداختکاریبرای از بین بردن خط و خش و افزایش درخشش سنگ‌های مختلف استفاده می‌گردد.

 واکس پولیش صورتی

از دیگر انواع باکس پولیش می‌توان به مدل صورتی اشاره کرد که کاربرد آن  تا حد بسیار زیادی و مدل‌های آبی و سبز شباهت دارد. از این محصول در صنایعی نظیر فرچه کنفی و پرداخت کاری استیل استفاده می‌گردد.

 واکس  پرداخت کاری مشکی

درحال‌حاضر استفاده از این محصولات برای نمد پرداخت کاری انتخاب هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید. به این شکل از سنباده را روی نمد چسبانده تا بتوان عملکرد و سنباده نواری را از آن مشاهده کرد.