واکس پرداختکاری + روش استفاده واکس و خرید واکس پرداختکاری

فروش واکس پرداختکاری

ممکن بار ها نام واکس پرداختکاری را شنیده باشید و همین خود دلیلی باشد تا شما را کنجکاو کند که منظور از واکس پرداختکاری چیست و فروش واکس پرداختکاری به چه صورت انجام می شود. ما در این مقاله سعی داریم شما را با فروش واکس پرداختکاری آشنا کنیم، اما نیاز است قبل از هر چیز ابتدا به توصیف پرداخت کاری بپردازیم؛ سپس فروش واکس پرداختکاری را برای شما شرح دهیم.

پرداختکاری چیست؟؟

پرداختکاری چیست؟

برای اینکه با واکس پرداختکاری و همچنین فروش واکس پرداختکاری آشناییت پیدا کنید، نیازمند این هستید، که در وهله ی اول پرداخت کاری را بشناسید. نام دیگر پرداخت کاری، پولیش کاری می باشد. پرداختکاری نقش موثری در تولید صنایع صنعتی دارد، که وابسته به کیفیت سطحی محصول می باشد. پرداختکاری به منظور صاف و براق کردن فلزات در کارخانه ها و کارگاه ها مورد استفاده واقع می شود. یکی از مهم ترین مزیت های پرداختکاری، رونق بخشیدن به ظاهر مواد تولید شده می باشد.

پرداختکاری دستگاه های پیشرفته ای دارد، که خود نیز از روش های مناسب از بین بردن ضایعات حاصل از برش به حساب می آید. پرداختکاری روشی است، که همواره سعی دارد باعث افزایش ویژگی های محصول شود و در کنار آن معایب آنها را از میان بر دارد. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید افزایش میزان مقاومت شیمیایی، یکی از پر مصرف ترین مواد پرداخت کاری می باشد. حال که چیستی پرداختکاری برای شما آشکار شد، در بخش بعد به توصیف انواع پرداخت کاری می پردازیم.

بهترین واکس پرداختکاری کدامند ؟

  • واکس فلزات شیمی براق
  • واکس فلزات زرین
  • واکس فلزات الماس
  • واکس فلزات پارلاق و آذربایجان

انواع پرداختکاری

بعد از آشنایی نسبی شما با مفهوم پرداختکاری، نوبت به انواع پرداخت کاری می رسد. پرداختکاری انواع گوناگونی دارد، که هر کدام از آنها با توجه به ویژگی هایشان، کاربرد های متفاوتی نیز دارند. به طور کلی پرداختکاری به چند دسته تقسیم می شود. درادامه انواع پرداخت کاری را ذکر می کنیم.

  • پرداختکاری استیل
  • پرداختکاری آلومینیوم
  • پرداختکاری آهن
  • پرداختکاری مس
  • پرداختکاری نقره
  • پرداختکاری برنج
  • پرداختکاری سنگ

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، زمانی قادر به انجام دادن هستند، که از تجهیزات مناسبی برخوردار باشند. به عبارت دیگر مانند ماشین، تا بنزین باشد، ماشین حرکت نمی کند. پرداختکاری هم تا زمانی که تجهیزات مناسب را نداشته باشد، امکان انجام کار وجود ندارد.

لوازم پرداختکاری چیست؟

شما برای انجام هر کاری نیازمند تجهیزات مربوط به همان کار هستید، بنابراین پرداختکاری هم برای شروع نیاز به یکسری از تجهیزات مربوط به خود را دارند. در این بخش قصد داریم، برخی از لوازم مهم پرداختکاری را به شما معرفی کنیم.

نمد پرداختکاری از مراحلی می باشد، که قبل از آبکاری برای صیقل کاری فلزات و همچنین فیشینگ مورد استفاده قرار می گیرد. نمد پرداختکاری در ایران سایز مخصوصی دارد، که به سایز( ۲۵۰ در ۶۰) معروف است. نمد پرداختکاری در پرداختکاری نقش ویژه ای داشته و تاکنون هیچ چیزی نتوانسته جای آن را بگیرد.

نام دیگر گیلانس ها، فرچه پرداختکاری می باشد. اگر بخواهیم کمی دقت کنیم، متوجه خواهیم شد، که گیلانس ها شباهت های بسیاری به نمد پرداختکاری دارند اما تفاوت هایی هم نیز دارند. برای مثال گیلانس یا همان فرچه پرداختکاری روی سطوح نمد پرداختکاری قرار می گیرند و نقش آنها مکمل می باشد. در حقیقت گیلانس ها انواع مختلفی از نظر رنگ دارند؛ از جمله: گیلانس سفید، گیلانس زرد، گیلانس آبی و در نهایت گیلاس آبی.

 

گیلانس ها علاوه بر اینکه در رنگ بندی انواع مختلفی دارند، برای مصرف هم نیز از انواع گوناگونی برخوردار می باشند. برای مثال: گیلانس پشمی، گیلانس ارتشی، گیلانس نخی که نام دیگر آن لی یا جین می باشد و در آخر گیلانسی که ترکیبی از گیلانس های قبلی می باشد.

  • سنباده

سنباده های پرداخت کاری برای مثال کاغذی هستند، که از درجه سختی بالایی برخوردار می باشند. سنباده هایی پرداختکاری حاوی ویژگی هایی مانند: ساییدگی دارد و خود دلیلی برای خوردگی چوب و فلزات می باشد. سنباده های پرداخت کاری انواع متفاوتی دارند، که از پر مصرف ترین آنها می توان سنباده رولی، سنباده دیسکی و سنباده نواری را مثال زد.

  • اسکاچ

اسکاچ ها پرداختکاری همانند دیگر لوازم در صیقلی دادن فلزات به خصوص استیل مورد استفاده واقع می شود.

امروزه به دلایل مختلفی بیشتر کالا ها را از جنس فولاد می باشد. یکی از مهم ترین دلیل استفاده از فولاد، عمر زیاد و مقاومت بالای آن می باشد. فلزات بر خلاف دیگر جنس ها، عمر بیشتری می کنند و مقاومت خود را در برابر ضربه حفظ می کنند. مراحل پرداخت کاری به وسیله دستگاه پرداخت کاری انجام می شود. دستگاه پرداختکاری یک دستگاه ثابتی است که بسیار بزرگ می باشد. دستگاه پرداختکاری خروجی بالایی را شامل می شود.

از دیگر لوازم مهم پرداختکاری، واکس پرداختکاری می باشد. در ادامه به طور خیلی دقیق و اختصاصی سوال شما را یعنی واکس پرداختکاری چیست و فروش واکس پرداختکاری به چه صورت است، را پاسخ می دهیم و همچنین ابهامات موجود در ذهن شما را برطرف می سازیم.

واکس پرداختکاری چیست؟

واکس پرداختکاری چیست؟

واکس پرداختکاری که از آن به عنوان صابون پرداختکاری یاد می شود، از مهم ترین مواد پرداختکاری به شمار می آید. همچنین می توان واکس پرداختکاری را از ضروری ترین مواد اولیه برای پرداختکاری نام برد. کاربرد های واکس پرداختکاری به صیقلی کردن و پولیش کردن فلزات بر می گردد. جداسازی واکس های پرداخت کاری به واسه رنگ های آنها می باشد.

انواع واکس پرداختکاری

واکس پرداختکاری به جز فلزات در مواردی همچون آهن و سنگ و..‌ کاربرد دارد. انواع واکس پرداختکاری به رنگ های آن هم می رسد.

  • واکس پولیش استیل

از واکس پولیش استیل برای تمیز کردن و براق کردن سطح فلزات استیل استفاده می شود. واکس پولیش استیل علاوه بر تمیز کردن و براقیت کاربرد های دیگری نیز دارد؛ از جمله: در سطوح استیل آسانسور ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد بی نظیری در انواع مترو، بیمارستان ها، هتل ها، مجتمع های مسکونی و تجاری، آشپزخانه های صنعتی و ادارات نیز دارند. در تمامی سطوح استیل پله های برقی از واکس پولیش استیل استفاده می شود. کاربرد پولیش استیل آهن به همین جا ختم نمی شود و در ریل استیل راه پله ها هم نقش موثری ایفا می کند.

  • واکس پولیش سنگ

واکس پولیش کاری علاوه بر صیقلی کردن و براق کردن، از جهت ضد آب کردن سنگ نیز به کار می رود. همچنین از اصلی ترین وظایف واکس پولیش سنگ ترمیم و بازسازی انواع سنگ ها می باشد. واکس پولیش کاری سنگ عمر سنگ ها را طولانی تر می کند. گاهی حتی انقدر این واکس ها خوب عمل می کنند، که سنگ را به روز اول آن تبدیل می کنند.

واکس پولیش کاری سنگ طرفداران مخصوص خود را دارد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم، که این واکس ها نیازمند نگهداری و مراقبت ویژه ای می باشند. انجام واکس پولیش سنگ بر روی سنگ مراحلی دارد، که خود نیز یک بحث جدا می باشد.

  • واکس پرداخت کاری آهن

واکس پرداختکاری آهن معمولا قبل از آبکاری به منظور صیقلی کردن فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. یک نمونه از واکس پرداخت کاری آهن را در صنعت تولید موتور سیکلت و اگزوز برای شما مثال می زنیم. در مرحله ی اول با نمد پرداختکاری و واکس مشکی قطعات آهنی را پولیش کاری می کنیم تا اگر بر روی آن سطوح زبری وجود داشت، از بین برود.

در مرحله ی دوم با فرچه پرداختکاری از نوع کنفی و واکس این مرحله را انجام می دهیم. مرحله ی آخر از گیلانس ها و واکس سبز استفاده می شود. در مرحله ی آخر سطوح قطعات آهنی را صاف و صیقلی و براق می کنند. گاهی اوقات بسته به نظر متخصص از سنباده نواری و یا حتی از فرچه سیمی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که یادآوری کنم تمامی این کارها حتما باید زیر نظر متخصص انجام شود، در غیر این صورت کیفیت محصول خروجی را نمی توان تضمین کرد اما در روش بالا به دلیل اینکه از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست، نیازی به متخصص نمی باشد و شما می توانید تنها با رعایت دقیق نکات مهم آن این کار ساده را انجام دهید‌.

 در بالا انواع واکس پرداختکاری را نام بردیم که بیشترین مصرف را داشته است، اکنون تصمیم داریم تا به انواع رنگ های واکس پرداختکاری بپردازیم.

  • واکس پرداختکاری سبز و آبی رنگ: این واکس ها کارایی های بسیاری در سطوح قطعات مختلف فلزی دارند.
  • واکس پرداختکاری قرمز و مشکی رنگ: واکس های پرداخت کاری قرمز و مشکی رنگ اغلب در نمد پرداختکاری مورد استفاده قرار می گیرند.
  • واکس قوطی: واکس های قوطی قابلیت های مصرف بسیاری در چوب، سنگ و بخش زیری برنج دارند.

مسلما تا الان باید متوجه شده باشید، که وقتی واکس پرداختکاری این همه قابلیت دارد، حتما مزایای بسیاری دارد و همین دلیل موجهی برای محبوبیت واکس پرداختکاری در میان مردم می باشد. برای اینکه در مورد مزایای واکس پرداختکاری اطلاعات مفیدی کسب کنید، پیشنهاد می کنیم در بخش بعد با ما همراه باشید تا از این اطلاعات بهره مند شوید.

مزایای واکس پرداختکاری

مزایای واکس پرداختکاری به حدی زیاد می باشد، که معایب آن اصلا به چشم نمی آید. برخی از مزایای واکس پرداختکاری در زیر ذکر شده است.

  • یکی از مهم ترین مزایای واکس پرداختکاری کارایی بسیار زیاد آن می باشد، که در همه موارد به چشم می خورد.
  • واکس پرداختکاری گزینه ی بسیار مناسبی برای صیقلی کردن و صاف کردن سطوح متفاوت به شمار می آید.
  • گاهی اوقات در مراحل پرداخت کاری، برخی اضافات بر روی وسایل باقی می مانند. در این اینصورت می توان از واکس پرداختکاری برای از بین بردن این اضافات استفاده کرد.
  • واکس پرداختکاری تنوع بسیار بالایی دارد، که به همین خاطر امکان استفاده از آن را برای همه ی نیاز ها فراهم کرده است.
  • برخی از روش ها متاسفانه تنها بر روی بعضی از فلزات جواب می دهند و روی برخی دیگر جوابگو نیستند، اما واکس پرداختکاری خوشبختانه بر روی تمامی فلزات جواب می دهد.
  • از دیگر مزایای واکس پرداختکاری ضمانت و خدمات پس از فروش آن می باشد. این مزیت باعث شده تا حجم زیادی از نگرانی و دلهره شما از این بابت کاهش یابد.
  • در نهایت می توان از مزایای واکس پرداختکاری ارسال فوری آن را نام برد.

    فروش واکس پرداختکاری

فروش واکس پرداختکاری

اکنون نوبت به فروش واکس پرداختکاری می رسد. در واقع فروش پرداختکاری به دو صورت انجام می شود. فروش آنلاین و فروش حضوری. شما می توانید بدون اینکه از منزل خود خارج شوید، تنها با موبایل خود سری به وب سایت های رسمی فروش واکس پرداختکاری بزنید و خیلی راحت و بدون هیچ دردسری به صورت آنلاین واکس پرداختکاری خود را خریداری کنید.از دیگر روش های خرید پرداختکاری، خرید به صورت حضوری می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر از خدماتی همچون مشاوره رایگان بهره مند شوید و سپس با مطابقت دادن آن با نیاز خود، اقدام به خرید واکس پرداختکاری بکنید. در نتیجه می توان گفت که فروش واکس پرداختکاری تنها به یک روش خلاصه نمی شود.

نکات قابل توجه در هنگام کار واکس پرداختکاری

شما نه تنها در هنگام خرید واکس پرداختکاری بلکه در هنگام خرید هر چیزی باید یه سری از نکات را رعایت کنید تا فریب کلاهبرداران را نخورید. پس می توان گفت که خرید واکس پرداختکاری هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. در ادامه به برخی از نکات مهم در زمان خرید واکس پرداختکاری اشاره می کنیم.

  • همیشه وقتی تصمیم به خرید هر چیزی دارید، قبل از اینکه اقدام به خرید آن بکنید، اطلاعاتی در مورد آن وسیله کسب کنید. همین اطلاعات بعد ها در زمان خرید به شما کمک می کند تا از نگرانی های شما در مورد آن وسیله کاسته شود.
  • سعی کنید قبل از انجام پرداختکاری مورد نیاز خود، حتما با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت کنید تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنید.
  • شاید یا خود فکر کنید که با مطالعه ی این مقاله اکنون می توانید تمامی روش های پرداخت کاری را انجام دهید، اما خیر شما تنها قادر به انجام برخی از این روش ها می باشد و روش های دیگر حتما باید توسط یک متخصص انجام شوند.