بدون شک هر یک از روش های پرداخت و پولیش کاری به وسایل مخصوص و پیشرفته ای نیاز دارد، به همین خاطر است که شاهد تولید و عرضه دستگاه های بسیار مختلفی در این بازار هستیم. مدل های کلسه اسبی، رومیزی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و دریلی برخی از انواع دستگاه های پرداختکاری صنعتی هستند که در فعالیت های گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. در این بین دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده نمونه ای بسیار پرکاربرد است که از ویژگی های فنی ممتازی برخوردار می باشد.

مشخصات دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده

این محصولات از نظر فنی به نمونه های تک فاز و سه فاز دسته بندی می شوند و دارای توان های ۳ الی 25 اسب بخار هستند. تنوع کالاهای عرضه شده در فروشگاه شهبازی تمامی این کالاها را شامل می شود، علاوه بر آن امکان شخصی سازی و سفارش محصولات خاص نیز وجود دارد و محصول می تواند نسبت به کاربرد و نیازهای مشتری تغییر پیدا کند.

تمامی دستگاه ها با یک سال گارانتی شرکتی معتبر ارائه می شوند، از این رو هیچ نگرانی در رابطه با کیفیت آنها وجود ندارد، علاوه بر آن مشتری در صورت تمایل می تواند از خدمات مشاوره ای پیش از خرید و همینطور خدمات فنی پس از آن نیز بهره مند شود. دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده نیاز به تعمیر و یا نگهداری خاصی ندارد. توان های مختلفی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که از ۵۰۰ وات آغاز می شود.

مشخصاتی مانند ولتاژ، توان، ارتفاع، کاربرد، طول و وزن بر اساس مدل و برند مشخص می شوند و در این دستگاه ها متغیر هستند، در نتیجه هر خریداری با هر نوع نیازی می تواند کالای مدنظر خود را بیابد و نسبت به خریداری کردن آن اقدام نماید. در صورتی که برای انتخاب و خرید دستگاه پرداختکاری مورد نیاز خود نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، اینجا کلیک کنید.

دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده چه ویژگی هایی دارد؟

  • بدون صدا و لرزش کار می کند و موجب اذیت کارکنان نمی شود.
  • تمامی قسمت های آن به گونه ای طراحی شده اند که احتمال نشتی بسیار پایین باشد، در نتیجه آب، دیگر مایعات و همینطور زردی چوب پس از برش به داخل دستگاه راهی پیدا نخواهند کرد.
  • دارای حالت ایمنی است، یعنی پس از قطع برق یا اختلالات به وجود آمده در آن، به حالت Safe سوئیچ پیدا می کند و به یکباره روشن نمی شود، در نتیجه احتمال آسیب در آن به مقدار زیادی کاهش پیدا می کند.
  • بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده است، بدین ترتیب بهترین شرایط برای جابجا شدن بازو و کار راحت در حالت ایستاده ایجاد می شود.
  • دارای اهرمی برای کنترل و جداسازی بهتر توسط اپراتور

آیا امکان لیز خوردن و جابجایی این دستگاه وجود دارد؟

می دانیم که پرداختکاری فعالیتی بسیار دقیق و مهم است و نیاز به ثابت ماندن دستگاه و محصول در آن وجود دارد، پس در خرید دستگاه ها می بایست به این نکته نیز توجه شود؛ از طرف دیگر ثابت بودن و عدم جابجایی دستگاه باعث می شود اپراتور تسلط و ایمنی بیشتری داشته باشد و با راندمان بالاتری به فعالیت بپردازد.

این نکته در دستگاه پرداختکاری موشکی به بهترین شکل ممکن لحاظ شده است، ساختار پایه ها بسیار محکم و آهنی است و وزن بالایی دارد تا دستگاه بتواند تعادل لازم را برقرار کند؛ بدین ترتیب امکان قرار دادن هر نوع محصول و فشار بالا روی دستگاه وجود دارد. زیر پایه های فلزی، پایه های لاستیکی عریضی تعبیه شده اند که مانع لیز خوردن و جابجایی دستگاه می شوند و حالت ساکنی را به وجود می آورند.

سرعت متغیر این دستگاه ها از ۸۰۰ دور در دقیقه آغاز و به بیش از ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه می رسد، در نتیجه برای هر نوع محصولی کاربرد دارد و می تواند امر پولیش و پرداخت را به شکل کامل انجام دهد.

کاربردهای دستگاه پولیش موشکی

اغلب از این دستگاه ها برای پولیش و پرداختکاری فلزات و چوب استفاده می کنند؛ دقت و ظرافت، راندمان کاری بالا و همینطور پرداختکاری مقرون به صرفه از اصلی ترین دلایلی است که موجب محبوبیت این دستگاه گردیده است.

دستگاه پرداختکاري موشکی به دستگاه های تک فاز و سه فاز دسته بندی می شوند.

نحوه عملکرد دستگاه های موشکی

همانطور که گفته شد این قبیل دستگاه ها دارای نمونه های تک فاز و سه فاز هستند، این موضوع ارتباط مستقیمی با قدرت و کارایی آنها دارد، برای مثال انرژی مورد نیاز دستگاه های سه فاز از طریق برق سه فاز صنعتی تامین می شود. به طور قطع این محصولات دارای کارایی و کیفیت بیشتری هستند، اما باید در نظر داشت که دسته بندی آنها بر روی قیمت و هزینه های نگهداری نیز تاثیرگذار است. میزان سیم پیچی های انجام شده در نمونه های سه فاز بیشتر از تک فاز است، از این رو قیمت های در نظر گرفته شده برای آنها بیشتر است.

درست است که نمونه های سه فاز کارایی و راندمان بیشتری دارند، اما باید در نظر داشت که به تبع آن، هزینه های جانبی آنها نیز بیشتر از سایر محصولات مشابه است. با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توان دریافت که تهیه و بکار گرفتن دستگاه های پرداختکاری موشکی ایستاده کاری تخصصی است و نیاز به اطلاعات زیادی دارد، از این رو در تهران پولیش خدمات مشاوره ای را در نظر گرفته ایم تا از این طریق عموم مشتریان بتوانند بهترین انتخاب های متناسب با نیاز خود را داشته باشند.

دستگاه پولیش موشکی تک فاز

این نمونه از تجهیزات پرداختکاری با برق تک فاز شهری و یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی های قابل قبولی را برای کسب و کارها به دنبال می آورند، از طرفی دستگاه های مدنظر هزینه های نگهداری و تعمیر بسیار کمتری دارند و گزینه ای ایده آل برای مشاغل و کارگاه های کوچک به شمار می روند. دور موتور این قبیل محصولات کم تر است، این موضوع بر روی میزان مصرف برق آنها تاثیرگذار است، البته گفتنی است که تعداد چرخش کمتر در واحد دقیقه هیچ گونه مشکلی را در استفاده از محصول ایجاد نمی کند، زیرا قابلیت کنترلی دارد و نیازهای موجود برای پرداختکاری انواع اجناس را فراهم می کند.

دستگاه تک فاز برای چه مشتریانی مناسب است؟

برخی از کسب و کارها در ابتدای شروع کار خود بودجه زیادی برای خرید تجهیزات ندارند، به همین واسطه توصیه می شود دستگاه های تک فاز را تهیه نمایند، زیرا از لحاظ قیمت، ارزانتر از دیگر نمونه ها هستند و کارایی خوبی نیز دارند. دسته دوم کسب و کارهایی هستند که به برق سه فاز دسترسی ندارند، بر همین اساس لازم است از دستگاه هایی استفاده نمایند که با شرایط محیطی و شغلی آنها سازگار است. همانطور که گفته شد استفاده از دستگاه پولیش موشکی تک فاز محدودیتی در رابطه با منبع انرژی ندارد و بهترین گزینه برای این افراد است.

امروزه بسیاری از مشاغل دسترسی محدودی به فضا دارند، یعنی ممکن است افرادی در مغازه های کوچک و یا کارگاه هایی با ابعاد کم شروع به تولید نموده باشند؛ برای این دسته از مشتریان نیز دستگاه تک فاز گزینه بهتری است، زیرا ابعاد و وزن کمتری دارند و فضای کمتری را نیز اشغال می کنند. علاوه بر همه اینها باید در نظر داشت که هزینه های استفاده و نگهداری از آنها نیز به مراتب کمتر و مقرون به صرفه تر است و در ابتدای فعالیت های تولیدی می تواند بسیار سودبخش باشد.

شروع کار با دستگاه موشکی ایستاده

برای شروع کار با دستگاه پرداختکاری موشکی به مانند دیگر دستگاه های مشابه، نیاز به تجهیزات و مواد اولیه پرداختکاری وجود دارد؛ سنباده های پودری و نواری، گیلانس های مناسب، فرچه، نمد، واکس و… همگی جزو مواد اولیه مورد نیاز هستند. خوشبختانه فروشگاه شهبازی جزو اولین و برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات پرداختکاری است، از این رو امکان تهیه همه وسایل وجود دارد.

برای مشاهده تجهیزات مورد نیاز پرداختکاری و خرید آنها، از طریق بخش فروشگاه اقدام نمایید.

در مرحله اول گیلانس و نمد پرداختکاری بر روی قسمت های تعبیه شده دستگاه قرار داده می شوند تا عمل پرداختکاری را ممکن سازند؛ گیلانس ها محصولات پارچه ای از جنس الیاف پنبه، کنف، پارچه های لی و یا کتان هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و خوردگی دارند. حضور گیلانس ها در فرایند پرداختکاری باعث می شود کار پولیش و پرداخت به بهترین شکل انجام شود و همزمان هیچ آسیبی به محصول مورد نظر وارد نگردد. در صورت تمایل به آشنایی با انواع گیلانس ها و کاربرد آنها در فعالیت های صنعتی، مقاله نمد پرداختکاری چیست را مطالعه نمایید.

پرداختکاری را با استفاده از سنباده های پودری و یا نواری انجام می دهیم؛ نحوه استفاده از سنباده های نواری که مشخص است و می تواند با دست و یا ابزارهای سبک و یا سنگین مورد استفاده قرار گیرد. بیشترین کاربرد سنباده های نواری برای سنگ ها و فلزات است؛ در آخرین مراحل تولید یک محصول، برای رفع زوائد به وجود آمده و رنگ آمیزی بهتر، سنباده زنی با سنباده نواری به وسیله ماشین آلات صورت می پذیرد.

در رابطه با پرداختکاری با پودر سنباده جریان اندکی متفاوت است؛ پودرهای سنباده انواع مختلفی دارند که برخی از آنها عبارت هستند از:

سنباده پودری (ترکیبی از مواد تشکیل دهنده سنباده است که به وفور در فعالیت های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند)

  • پودر سنگ سنباده (از مواد معدنی و آلی تشکیل می شود که خاصیت خورندگی بالایی دارند و امر پولیش را انجام می دهند)
  • رنگ پودری سنباده (هم به منظور پرداخت و هم برای رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرند و ویژگی های خاصی دارند)
  • پوشش های پودری سنباده ای (هدف از بکارگیری این محصولات پرداخت و همینطور ایجاد لایه ای محافظ بر روی محصولات است)

استفاده از پودر سنباده

تفاوتی ندارد که از کدام نمونه معرفی شده استفاده می کنید، در هر صورت می بایست آن را با بکارگیری گیلانس، نمد، چسب و دستگاه پرداختکاری موشکی ایستاده به کسب و کار خود وارد کنید. گفتیم که در ابتدا گیلانس بر روی دستگاه قرار داده می شود، پس از آن لازم است پودر سنباده بر روی گیلانس قرار گیرد تا خاصیت لازم برای از بین بردن زوائد و ناهمواری های محصول پدید آید.

به منظور قرار دادن پودر سنباده بر روی نمد پرداختکاری یا گیلانس ها، از چسب های مخصوص پرداختکاری استفاده می شود؛ این چسب ها باعث می شوند پودر بر روی سطح گیلانس قرار گیرد و در اثر سنباده زنی و پولیش محصول از آن جدا نشود. البته در جریان کار امکان استفاده از واکس ها نیز وجود دارد، اما این موضوع به نوع کسب و کار و اهداف مصرف کننده وابسته است.

تنوع دستگاه پرداختکاری در فروشگاه شهبازی

فروشگاه شهبازی با در اختیار داشتن انواع نمونه های تولید شده داخلی و خارجی، تنوع بسیار زیادی از دستگاه های پرداختکاری را پیش روی خریداران قرار داده است؛ خرید دستگاه های ایرانی درجه یک و صادراتی و همینطور تهیه دستگاه های ممتاز وارد شده، همه در فروشگاه شهبازی مقدور هستند. قیمت های در نظر گرفته شده برای این محصولات به نسبت سایر عرضه کنندگان مقرون به صرفه تر است، زیرا واسطه ها در آن نقشی ندارند و کل امور داد و ستد به شکل مستقیم صورت می پذیرد.

کسب و کارهای بزرگ و فعال نیز می توانند خریدهای خود را در تعداد عمده صورت دهند، بدین ترتیب تخفیفات زیادی نیز بر روی سفارشات آنها لحاظ می شود و صرفه اقتصادی بیشتری را برایشان به دنبال می آورد. در صورتی که مایل به خرید اقساطی هستید نیز می توانید از خدمات فروشگاه شهبازی بهره مند شوید، تنها کافی است با کارشناسان و متخصصان ما ارتباط برقرار نموده و از شرایط مطلع گردید.

در صورت خرید از لوازم پرداخت کاری شهبازی ، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • امکان خرید از لوازم پرداختکاری شهبازی با تخفیف ویژه
  • ارسال محصولات به سراسر کشور
  • تضمین کیفیت و سلامت محصولات
  • مشاوره های رایگان پیش از خرید محصول
  • ارائه خدمات فنی نصب و راه اندازی دستگاه ها
  • خدمات فنی از قبیل بازدیدهای دوره ای، تعمیر و نگهداری و همینطور تامین قطعات توسط تیم شهبازی