زیر نواری به عنوان یکی از مهمترین لوازم پرداخت کاری برای پرداختکاری انواع سطوح فلزی و آهنی به کار گرفته میشود که میتوانید آن را با قیمت مناسب به صورتی کلی و جزیی از فروشگاه شهبازی خریداری نمایید، در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این محصول و کاربرد آن خواهیم داد.

زیر نواری پرداخت کاری

زیر نواری پرداخت کاری

زیر نواری پرداخت کاری

زیر نواری پرداخت کاری

همانطور که گفته شد از این محصول برای پرداخت کاری قطعات فلزی استفاده میشود و جهت آبکاری برای آنکه قطعه کاملا صیقلی باشد مورد استفاده قرار میگیرد.

برای آنکه بتوانید از سنباده نواری و غلطک استفاده کنید به زیر نواری نیاز خواهید داشت که در ادامه طریقه ی استفاده از آن را به شما خواهیم گفت اما تا اینجا بهتر است بدانید که بدون استفاده از این محصول سنباده نواری که از جنس پارچه است پاره میشود و نمیتوانید به خوبی از آن استفاده کنید، بنابراین لازم است در هنگام خرید سنباده نواری حتما زیر نواری مناسب با آن را هم خریداری نمایید.

از جمله مهمترین قطعه هایی که برای پرداخت شدن به زیر نواری احتیاج دارند میتوان به اگزوز موتور و سایر قطعات مشابه و یا وابسته به آن اشاره نمود.

طرز استفاده از زیر نواری

زیر نواری پرداخت کاری

زیر نواری پرداخت کاری

زیر نواری برای کار کردن با سنباده نواری و غلطک مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که جهت استفاده از سنباده نواری لازم است یک سر آن را به غلطک و سر دیگر را به زیر نواری وصل کنید تا از پاره شدن آن جلوگیری شود، از آنجایی که جنس سنباده نواری ها معمولا پارچه ای است در حین کار به دلیل فشار های زیاد احتمال پاره شدنش زیاد است و میتوانید به کمک این محصول که از جنس پلاستیک است، از پاره شدن سنباده جلوگیری کنید.

انواع زیر نواری ها با سایز ها کیفیت های مختلف در بازار موجود است که میتوانید بهترین آن را به صورت اینترنتی از فروشگاه لوازم پرداختکاری شهبازی خریداری نمایید.

زیر نواری پرداخت کاری

زیر نواری پرداخت کاری

خرید زیر نواری

برای خرید تمامی لوازم و ابزار آلات مربوط به پرداختکاری از جمله زیرنواری میتوانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در فروشگاه شهبازی ثبت نمایید، فروشگاه شهبازی برای تمامی شهر ها و شهرستان های کشور امکان ارسال دارد و با خرید لوازم پرداختکاری از فروشگاه شهبازی علاوه بر دسترسی به تنوع بالایی از محصولات میتوانید آنها را با بهترین قیمت خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.