فرچه کنفی به منظور برداشت قطعات ریخته گری سخت و براده های قرار گرفته بر روی سطح اجسام مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع فعالیت های صنعتی کاربرد دارد.

مصارف فرچه کنفی

برای بکارگیری فرچه کنفی لازم است نسبت به تهیه و استفاده از واکس پولیش مخصوص آن نیز اقدام نمایید؛ از اصلی ترین و رایج ترین کاربردهای فرچه کنفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید شیر آلات
  • ساخت اگزوز موتور سیکلت
  • تولید و یا تعمیر قطعات خودرو و ماشین آلات صنعتی
  • ریخته گری آهن و کالاهای تولید شده از آن

بطور کلی کاربرد فرچه کنفی در زمینه ساخت قطعات فلزی است، زیرا قدرت سایش و پرداخت بالایی دارد و می تواند انواع فلزات و آلیاژها را دچار خوردگی کند. از این فرچه هم برای حذف بخش ها و صیقل دهی به قطعه نیز استفاده می شود.

انواع فرچه پرداختکاری

اولین تنوع این محصولات در رابطه با برندهای تولید کننده است؛ خوشبختانه کالاهای داخلی کیفیت ممتازی دارند و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر هستند، در نتیجه نیازی به کالاهای خارجی وجود ندارد، با این حال باز هم نمونه های وارداتی نیز عرضه می شوند تا مشتری محدودیتی در انتخاب نداشته باشد.

فرچه های ایرانی عموما در ابعاد ۳۰ و ۴۰ سانتی متری تولید می شوند و نمونه های خارجی اغلب فقط در ابعاد ۳۰ سانتی متری عرضه می گردند.

خرید فرچه پرداختکاری درجه ۱

انواع مختلفی از فرچه های پرداختکاری اعم از فرچه سیمی و فرچه کنفی با رنگ بندی، کاربرد و ویژگی های صنعتی مختلف توسط فروشگاه لوازم پرداختکاری شهبازی پولیش عرضه می شوند؛ نحوه فروش این فرچه ها به گونه ای است که هیچ دلال و واسطه ای در این چرخه وجود ندارد، بنابراین محصولات با کمترین حاشیه سود به فروش می رسند. تضمین کیفیت، امکان ثبت سفارش آنلاین از سراسر کشور و ارسال محصول به اقصی نقاط ایران از مهمترین خدماتی است